Darček k nákupu - Milé prekvapenie :)
Vždy vás radi potešíme niečím navyše. K vašej objednávke bude pribalený malý darček ako pozornosť od nás. Nezáleží, aká veľká bola vaša objednávka, darček dostane proste každý :)
Darčeky majú podobu vtáčikov alebo motýlikov, ktoré sú v rovnakom dekore, ako jeden z vašich výrobkov v objednávke.
Väčšinou bývajú vyrezané v šablóne, v ktorej ste obdržali výrobok. Takýmto spôsobom vieme eliminovať vzniknutý odpad pri výrobe a milo Vás prekvapiť :) Ich počet závisí od veľkosti produktu resp. objednávky a obdržíte od 2 do 6 ks vtáčikov/motýlikov v rôznych náhodných veľkostiach a motívoch.
Príklady, ako vyzerajú naše darčeky:
Montáž darčekov:
Na druhej strane darčekov sa nenachádza predlepená penová páska, nakoľko nevieme, či sa ich rozhodnete nalepiť na stenu ale položiť len tak niekam na poličku. Ak sa ich rozhodnete nalepiť na stenu, môžete použiť obojstrannú pásku, obojstrannú penovú pásku alebo lepiacu gumu.
Darček k nákupu zdarma nie je možné objednať samostatne!
Poznámka: Obrázok darčekového balenia v galérií produktu je len ilustračný a nepredstavuje reálny darček.
- Nie veľmi výrazné nabudúce objednám výraznejšie.
- motíliky pekné
- vtáčiky ma moc neoslovili
- mile spracovanie odpadu pri vyrobe hodin
- Mile prekvapenie, ukazka toho, ze si vazia kazdeho zakaznika.
- Okrem toho dakujem aj za perfektne zabaleny tovar a prijemnu komunikaciu.
- Veľmi pekné
- Elegantné doplnenie obrazu
- Žiadne
Dobrý deň Tatiana,
darčeky bývajú v podobe motýľov alebo vtáčikov v rovnakom dekore ako výrobok.
Skúste ešte raz poriadne prezrieť balenie výrobku či sa náhodou neprilepili na bublinkovú fóliu.
V prípade, že by sa predsa len nenašli, napíšte nám email a dopošleme Vám ich :)
Pekný deň DUBLEZ
- Pokorný prístup k zákazníkom
- Žiadne
- Odporúčame
- Kvalitný a pekný tovar
- Rýchle dodanie
- Žiadne
- pekná pozornosť
- Dizajn
- Žiadne
- Hodí sa k mandale.
- Rychle dodanie
- Krásne vypracovanie
- Nič
- Proste krásne....
- mile prekvapenie
- ziadne
- Precízna práca
- V mojom prípade žiadne maximálna spokojnosť a radosť z darčeka
- Som veľmi spokojná a určite odporúčam vašu stránku.
- Žiadne
- Spokojnosť
- Žiadne
- Krásny darček od obchodu
- Žiadne☺️
- prekrasna,precizna praca a perfektne zabalene.
- nemam co vytknut
- Chválim to už dneska nikto nerobí darček zadarmo ste výnimočný
- Žiadne
- Drevene prevedenie.
- Prirodny namet.
- jemné tvary
- nie je páska na lepenie
- skvělá komunikace
- perfektní zpracování loga
- výborně zabaleno
- rychlé dodání
- super, krásne
- rôznorodé použitie
- Veľmi pekná dekorácia, ľahučké drží pekne na stene.
- Nič
- - veľmi príjemná pozornosť
- - nepáči sa mi tvar, nenájdem uplatnenie
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu.
Mrzí nás, že Vám darček nepasuje. Pevne veríme, že mu nájdete využitie alebo ním potešíte niekoho iného.
S pozdravom Váš DUBLEZ.
- Darček ma veľmi potešil tak miesto jedného obrazu mám dva
- Motýle sú krásne a navyše takýmto spôsobom využili každý kus materiálu z ktorého bol vyrezávaný Anjel.
- Žiadne
- Prekrásny darček, hodí sa k obrázkom.
- Žiadne
- Všetko na jednotku❤️
- všetko
- nič
- Krásne prevedenie .
- Nevidím .
- Hodilo sa to k výrobku
- Žiadne
- Úplne sa to hodilo k téme obrazu super
- Možno len toľko že k darčeku by som tiež pridal lepku ???? ale to je drobnosť ktorú si človek vie dokúpiť hocikde
- Kvalitne spracovanie,priložený manual,pripravenápaska na nalepenie
- Žiadne
- milé prekvapenie obchodu
- žiadne
- Žiadne
- Odporucam a dakujem
- Milé darčeky
- Žiadne
Často sa nás pýtate
Ku každej objednávke je dodaný návod na montáž.
Návod na montáž ku konkrétnemu produktu je vždy možné nájsť na karte produktu vedľa tabu popis produktu.
Všeobecné montáže na stenu našich výrobkov nájdete TU.
Pokiaľ máte záujem o nejaký stredný rozmer oproti tým, ktoré ponúkame, napíšte nám email s vašou požiadavkou na dublez@dublez.com . Pokiaľ si želáte ešte väčší rozmer, než je uvedené, taktiež nás kontaktujte emailom. Grafické oddelenie posúdi, či bude možná výroba iného rozmeru.
Ak nie je zobrazená fotografia v inom dekore v galérii produktu, tak touto fotkou nedisponujeme.
Výrobok Strom života Yesod máme nafotený vo všetkých dekoroch pre lepšiu predstavu, ako vyzerá dekor v skutočnosti na fotografii :)
Ak sa neviete rozhodnúť pri výbere dekoru, odporúčame zakúpiť si vzorky materiálov.
Všetky výrobky vyrábame u nás v dielni DUBLEZ na Slovensku. 95% materiálu, ktorý používame na výrobu našich výrobkov, sa vyrába v EÚ, pričom takmer všetok pochádza z Česka / Slovenska. Výrobky od nášho hlavného dodávateľa materiálu spĺňajú najprísnejšie štandardy, ktoré uplatňujú prísne podmienky kontroly kvality ovzdušia a znečisťujúcich látok od Kalifornskej organizácie California Air Resources Board. Taktiež má dodávateľ výrobky certifikované programom pre schvalovanie systémov certifikácie lesov (PEFC) a drevo použité na tieto výrobky pochádza z overených a dobre obhospodarovaných lesov, ktoré zabezpečujú obnoviteľný a udržateľný zdroj.
Z našich výrobkov je možné po rozbalení cítiť akúsi vôňu resp. pach. Niekomu tento pach vonia, inému nie. Jedná sa o vôňu, ktorá vznikla výrobným procesom. Do 10 dní od rozbalenia vôňa prirodzene vyprchá.
Penová páska, ktorú ste nalepili na stenu, je veľmi pevná. Výrobok zaručene z omietky neodpadne. Pokiaľ by ste sa po nejakom období rozhodli nápis odlepiť, odporúčame postupovať veľmi opatrne. Najlepšie, pokiaľ by sa dalo dlhým ostrým nožíkom najprv spoza výrobku odrezať penu od steny a zostatok, ktorý zostane na stene, veľmi opatrne odlepiť. Nakoľko existuje viacero druhov omietok, je potrebné sa prispôsobiť aj štruktúre a zloženiu tej vašej.
Nakoľko vyrábame výrobky z drevených materiálov, je odpoveď diskutabilná. Pokiaľ nebude na výrobok priamo pršať alebo prskať voda, nemal by to byť problém. Je ale potrebné počítať s meniacou sa vlhkosťou vonkajšieho vzduchu a teploty. Nakoľko je drevo živý materiál, tieto výkyvy môžu spôsobiť napr. mierne prehnutie materiálu. Preto v takomto prípade odporúčame výrobok na stenu umiestniť klinčekami s malou hlavičkou. Vďaka hlavičke klinčeka bude výrobok pritlačený napevno k stene a máte zaručenú jeho stálosť. V závislosti od výrobku závisí aj počet klinčekov.
Na takmer všetkých našich výrobkoch sa nachádza aj drobné malé logo našej firmy. Logo je malinké, nepatrné a nie je ho moc vidieť. Pokiaľ by ste chceli logo napriek tomu odstrániť, aby sme ho na výrobok nevygravírovali, je to možné. O službe je nás potrebné vopred informovať, aby sme ju pridali do objednávky.
Službu si viete pridať cez nasledujúci odkaz TU.
Poskytujeme možnosť vytvorenia vlastného dreveného citátu / nápisu na stenu. Kompletné informácie o tejto službe sa môžete dočítať na nasledovnom odkaze.
Poskytujeme službu výroby dreveného loga. Je nám potrebné najprv zaslať grafický návrh loga vo vektorovom formáte a naši grafici posúdia, či bude na základe vstupných súborov možná výroba podľa požiadaviek zákazníka. Viac informácií o tejto službe sa dočítate TU.
Áno, naše výrobky bezpečne balíme tak, aby v poriadku dorazili k vám. Vačšina výrobkov sa nachádza v ochrannej šablóne a všetky výrobky sú ešte vložené do bublinkovej fólie. Dodávané sú v pevnom kartóne z 5-vrstvovej lepenky.
Vo väčšine prípadov je poškodenie spôsobené prepravnou spoločnosťou. Reklamáciu s prepravcom môžete nechať na nás, vyriešime si to všetko v našej réžii. Na to, aby sme mohli začať reklamačné konanie s prepravcom budeme od Vás potrebovať zaslať fotodokumentáciu zásielky na email reklamacie@dublez.com , a to:
- Detail poškodenia / poškodení.
- Fotografia celého výrobku (pokiaľ je možné, aj so šablónou a môže byť v pozadí aj bublinková fólia, aby bolo prepravcovi jasné, že výrobok bol bezpečne zabalený).
- Fotografia kartónu z oboch strán. Ak prišiel výrobok poškodený, väčšinou je poškodenie viditeľné už aj na kartóne.
Je možné, že väčšinu našich výrobkov obdržíte v ochrannej drevenej šablóne z rovnakého materiálu ako výrobok. Ta je prilepená k výrobku papierovou lepiacou páskou z druhej strany. Po odlepení papierovej pásky výrobok zo šablóny jednoducho vyberiete. Šablóna slúži na bezpečný transport tovaru k vám, aby sa predišlo poškodeniu výrobku. Šablóna je obalový materiál. Šablóna nie je súčasť výrobku. Poškodenie šablóny nemožno uznať ako reklamáciu tovaru, nakoľko je to obalový materiál a slúži len na bezpečné doručenie tovaru.
Nakoľko sú výrobky vyrábané na mieru, po odoslaní objednávky sú zaradené do výroby. Rýchlosť zaradenia do výroby závisí od zvoleného spôsobu dopravy. Čas doručenia je orientačný a môže byť kratší alebo dlhší. V prípade dlhšieho času vybavenia objednávky o tom včas informujeme zákazníka.
V prípade zvolenia spôsobu dopravy "Bankový prevod" zaraďujeme objednávku do poradovníka výroby až po uhradení objednávky.
Na karte produktu je možné vidieť najbližší termín doručenia. Tento termín je platný v prípade zvolenia prepravy "Expresné doručenie".
Všetky typy dopravy spolu s dobami doručenia nájdete TU.
Všetky produkty sa zaraďujú do poradovníka výroby v okamihu odoslania objednávky. Materiál potrebný na výrobu máme vždy naskladnený. Na karte produktu je možné vidieť najbližší termín doručenia. Tento termín je platný v prípade zvolenia prepravy "Expresné doručenie".
Všetky typy dopravy spolu s dobami doručenia nájdete TU.
Po výbere dekoru a rozmeru je potrebné produkt Pridať do košíka. Nákupný košík sa nachádza na stránke vpravo hore. Následne je potrebné vyplniť: emailovú adresu, fakturačné a dodacie údaje, vybrať si spôsob dopravy a spôsob platby. Nakoniec stačí objednávku odoslať.
Ak aj napriek tomu máte problém s objednaním tovaru, je možné, že ste v niektorom kroku nákupného procesu spravili chybu. V tomto prípade odporúčame prečítať návod ako nakupovať. Návod radí zákazníkovi "krok za krokom". V prípade, že máte naďalej problém s nákupom, obráťte sa na našu zákaznícku podporu.
V prípade, že Vám neprišiel potvrdzovací e-mail pri odoslaní objednávky alebo Vám nechodia e-maily súvisiace so zmenou objednávky, je možné, že nastal niektorý z nasledujúcich scenárov:
- Váš e-mail bol prijatý do spamu - V tomto prípade je potrebné skontrolovať priečinok "spam" resp. "nevyžiadanú poštu". V prípade využitia G-mail-u a iných e-mailových poskytovateľov sa môže stať, že e-mail vyhodnotí poskytovateľ ako spam.
- Vami zadaná e-mailová adresa v objednávke je chybne napísaná - Pri odosielaní objednávky je dôležité, aby vyplnená e-mailová adresa bola platná. V tomto prípade odporúčame kontaktovať našu zákaznícku podporu, kde Vám zmeníme e-mail na správny a obdržíte aj e-mail s objednávkou.
- Vaša e-mailová schránka je plná - V prípade, že je Vaša e-mailová schránka plná, nie je možné prijímať nové e-maily a teda ani e-maily od nás. Aby bolo možné prijímať e-maily, je potrebné uvoľniť miesto v e-mailovej schránke napr. vymazaním starších e-mailov.
- Objednávku ste neodoslali - Pokiaľ nebola objednávka v pokladni odoslaná tlačidlom slúžiacim na odoslanie objednávky a neboli ste po odoslaní presmerovaný na ďakovnú obrazovku, pravdepodobne sa objednávka neodoslala. V tomto prípade taktiež odporúčame kontaktovať zákaznícku podporu.