Doručenie do Vianoc

Výroba sa rýchlo plní! Nezmeškajte poslednú šancu na darček s doručením do Vianoc. Objednávajte ešte dnes.

Do konca zostáva - Zostáva - 22h:47m:

Reklamačné podmienky

V jednotlivých bodoch nájdete všetky potrebné informácie, podrobné postupy krok za krokom, ako postupovať, pokiaľ by ste chceli tovar vrátiť, vymeniť za iný, vymeniť za väčší / menší variant alebo pokiaľ ste obdržali zásielku, ktorá prišla poškodená.

Obsah

  1. Reklamácie

    1. Poškodená zásielka / Poškodený tovar
    2. Prišiel mi iný tovar
    3. Reklamácia tovaru (iný dôvod)
  2. Odstúpenie od zmluvy / Vrátenie tovaru
  3. Výmena tovaru do 30 dní
  4. Adresa pre vrátenie / výmenu tovaru
  5. Ako poslať balík ľubovoľným prepravcom?

 

1. Reklamácie

1.1 Poškodená zásielka / Poškodený tovar

Pokiaľ sa stane, že Vám kuriér doručil objednávku a po jej rozbalení ste zistili, že obsah balíka bol poškodený, nezúfajte. Tu nájdete nasledovný postup, čo treba spraviť. Ak sa náhodou zistíže Vám prišiel poškodený tovar, následne začneme reklamačné konanie a na naše náklady Vám nový tovar / nové časti tovaru odošleme.

Postup pri poškodenom tovare:

  1. Najprv je potrebné skontrolovať, či je naozaj poškodený výrobok. Väčšina výrobkov je balená v ochrannej šablóne z rovnakého materiálu a dekoru ako výrobok. Výrobok je potrebné najprv z tejto šablóny vybrať. Ak je šablóna poškodená, nie je to dôvod na reklamáciu, nakoľko šablóna je súčasť obalu, nie súčasť výrobku. Ak je napriek tomu výrobok poškodený, v ďalších bodoch sa dozviete podrobný postup, ako pokračovať.
  2. Pokiaľ nastane situácia, že tovar bol poškodený, s veľkou pravdepodobnosťou bude poškodený aj kartón, v ktorom je Vaša objednávka zabalená.
  3. Pôvodný kartón, obalový materiál prípadne drevenú šablonu od výrobku zatiaľ nevyhadzujte.
  4. Na to, aby sme začali s reklamačným konaním, budeme od Vás potrebovať zaslať e-mail so všetkými potrebnými informáciami, ktoré sú popísané v nasledujúcich bodoch:

    1. Do e-mailu Vás poprosíme priložiť nasledovné fotografie: fotku detailu poškodeného tovaru, fotku celého tovaru, fotografiu vonkajšej strany kartónu z oboch strán a fotografiu štítku prepravcu nalepenú na kartóne / krabici (ak napríklad je Vaša objednávka rozdelená do viacerých balíkov, aby sme vedeli identifikovať, ktorý z tých balíkov to bol). Tieto fotografie sú pre nás dôležité, aby sme začali reklamačné konanie s prepravnou spoločnosťou.
    2. Do e-mailu nám spomeňte číslo objednávky a všetky informácie, ktoré budete pokladať za dôležité, a ktoré nám môžu pomôcť k začatiu reklamačného konania s prepravcom.
    3. E-mail je potrebné odoslať na e-mailovú adresu reklamacie@dublez.sk .
    4. Ak zistíme, že je tovar poškodený, na naše náklady odosielame nový tovar k Vám na adresu. Reklamačné konanie s prepravcom vybavíme za Vás, aby sme Vám ušetrili čas :) 

Čo s poškodeným výrobkom, keď Vám uznáme reklamáciu?

Po obdržaní fotografií poškodeného kusu si môžeme nárokovať pri reklamácií zvoz poškodeného kusu naspäť k nám do sídla spoločnosti. Zvoz si zabezpečujeme my, vopred sa s Vami dohodneme na dátume a adrese zvozu. Zvoz plne hradíme my na naše náklady.

1.2 Prišiel mi iný tovar, ako som si objednal

Rozbalili ste objednávku a obdržali ste niečo iné, než ste si objednali?

  1. V prvom rade odporúčame výrobok poriadne odbaliť a vybrať z drevenej šablóny, pokiaľ sa v nej nachádza. Výrobky sú balené často v bublinkovej fólii, cez ktorú je horšie vidieť výrobok v nej zabalený, preto je ju potrebné najprv odstrániť.
  2. Následne skontrolujte objednávku, či rozmer, dekor, modelové číslo a ďalšie parametre výrobku sedia.
  3. Ak sa výrobok nachádza v ochrannej drevenej šablóne, tá väčšinou obsahuje na sebe vytlačené informácie ako modelové číslo výrobku alebo rozmer. Tieto údaje Vám môžu pomôcť lepšie identifikovať, či Vám bol doručený chybný tovar.

Ak ste napriek tomu dostali nesprávny tovar príp. nesprávny počet výrobkov, kontaktujte našu zákaznícku podporu emailom alebo telefonicky. Pripravte si číslo objednávky a prípadne aj fotografie výrobku. Pomôžete nám tak rýchlejšie identifikovať Vašu objednávku a vyriešiť Vašu požiadavku.

1.3 Reklamácia tovaru (iný dôvod)

V prípade, že ste obdržali objednávku, ktorá prišla nepoškodená, ale zistili ste, že v nej niečo chýba (príslušenstvo alebo tovar), poprosíme napísať nám email s problémom na reklamacie@dublez.sk . Pred tým, než nám napíšte email, poprosíme Vás prehľadať kompletne obalový materiál a bublinkovú fóliu, či sa tam chýbajúca vec nenachádza. Pokiaľ si nie ste istý, aké príslušenstvo má obsahovať daný produkt, na produktovej stránke akéhokoľvek produktu u nás na e-shope je napísaný aj obsah príslušenstva v závislosti na druhu a veľkosti výrobku. V prípade uznania reklamácie zasielame na naše náklady nový kus zdarma vrátane plne hradenej prepravy.

2. Odstúpenie od zmluvy / Vrátenie tovaru

Niekedy nastane situácia, kedy zákazník zistí, že daný výrobok nakoniec nepotrebuje, nesedí mu veľkostne a pod. Zákazník má právo v tomto prípade žiadať buď o výmenu tovaru (viac informácií v bode č. 4) alebo odstúpiť od zmluvy. Ponúkame pre vás jednoduchý a podrobný návod, ako postupovať, pokiaľ ste sa rozhodli odstúpiť od zmluvy. Odstúpiť od zmluvy je možné do 14 dní od prevzatia tovaru. Odstúpiť od zmluvy je možné len v prípade nákupu tovaru ako spotrebiteľ, t.j. nepodnikateľ.

Zásielku prosíme zabaliť starostlivo a bezpečne, ideálne do rovnakého obalu so všetkými ochrannými prvkami, ako bola doručená k Vám. Je dôležité, aby sa nám tovar vrátil nepoškodený – len tak ho môžeme zaradiť späť do predaja a ponúknuť ďalším zákazníkom.

Neviete si dať rady, ako správne a bezpečne zabaliť produkt, aby sa cestou nepoškodil? Napíšte nám na reklamacie@dublez.sk a poradíme vám, ako zabaliť produkt bezpečne.

V prípade, že bude tovar vrátený poškodený v dôsledku nedostatočného zabalenia, vyhradzujeme si právo primerane znížiť vrátenú sumu, prípadne úplne zamietnuť vrátenie peňazí, ak tovar nebude možné opätovne predať.

Postup:

  1. Pri odstúpení od zmluvy je potrebné objednávku vrátiť so všetkými súčasťami.
    • Nie je možné odstúpiť od zmluvy, pokiaľ sa jedná o výrobok na mieru. Pod výrobkom na mieru sa rozumie taký výrobok, ktorý by ďalej nemohol byť predajný, nakoľko nesie prvky, ktoré ho robia jedinečným (napríklad vlastný text) alebo nastali pri výrobku také modifikácie, ktoré ho odlišujú od štandardného produktu v ponuke (napríklad neštandardný dekor vybratý z našej ponuky dekorov, ktorý nie je pri výrobku ponúknutý).
  2. Je potrebné nám v elektronickej podobe alebo papierovej forme odoslať vyplnený formulár "Odstúpenie od zmluvy", ktorý si môžete stiahnuť TU. Tento formulár ste taktiež obdržali v emaili, keď ste nám odoslali objednávku. Je potrebné vyplniť všetky polia označené hviezdičkou *, inak je dokument neplatný.
  3. Následne je potrebné výrobok zaslať k nám. Náklady spojené s dopravou za účelom odstúpenia od zmluvy nesie zákazník. Zákazník odošle tovar na vlastné náklady ľubovoľným prepravcom k nám. V prípade, že zákazník chce odoslať na vlastné náklady tovar k nám, je potrebné ho odoslať priamo na našu adresu (Viac informácií o adrese v bode č. 6).

Poznámka: Tovar odoslaný na dobierku, odoslaný na inú adresu, do boxu alebo na adresu pošty nebude prebratý

Pokiaľ sa po prijatí tovaru a jeho prekontrolovaní nevyskytnú žiadne komplikácie, do 14 dní od prijatia tovaru vrátime peniaze na bankový účet, ktorý bol zápisaný v dokumente o odstúpení od zmluvy.

3. Výmena tovaru do 30 dní

Ak vám nesadol rozmer alebo dekor výrobku prípadne máte iný dôvod na výmenu, nezúfajte. Ponúkame možnosť výmenu tovaru do 30 dní od prevzatia objednávky. Prepravné náklady na zaslanie nového tovaru hradíme my!  V prípade výmeny tovaru je nám najprv potrebné napísať požiadavku na reklamacie@dublez.sk, kde doriešime všetky detaily ohľadne výmeny tovaru.

Výmena tovaru je možná jednorázovo a tovar získaný prostredníctvom prvej výmeny je považovaný za konečný nákup, ktorý nie je možné ďalej vymieňať.

Aký tovar je / nie je možné vymeniť?

  1. Ak sa jedná o tovar s vlastným textom na mieru, takýto tovar nie je možné vymeniť ani vrátiť.
  2. Ak bol tovar nalepený na stene, nie je možné pristúpiť k výmene, nakoľko takýto tovar už nie je opätovne predajný.
  3. Tovar, ktorý je v neporušenom stave, nepoužitý a nemá prvky produktu na mieru, je možné bez problémov vrátiť.

Postup pri výmene tovaru:

  1. V prípade výmeny tovaru je nám najprv potrebné napísať požiadavku na reklamacie@dublez.sk .
  2. Následne je nám potrebné tovar, ktorý je predmetom výmeny, vrátiť v nepoškodenom stave.
  3. Náklady spojené s vrátením tovaru znáša zákazník.
  4. Tovar je nám potrebné vrátiť do sídla spoločnosti (viac informácií v bode č. 6) a to dvoma spôsobmi:

    1. Viete využiť službu "Zvoz zásielky" a my vyzdvihnene tovar priamo u Vás (viac informácií v bode č. 7).
    2. Pošlete nám tovar do sídla spoločnosti na vlastné náklady. (Tovar zaslaný na dobierku nebude prebratý)
  5. Po obdržaní tovaru bude prekontrolovaný, či nie je poškodený a je v poriadku.
  6. Následne s Vami dorieši detaily ohľadne výmeny tovaru naša zákaznícka podpora :)  

4. Adresa pre vrátenie / výmenu tovaru

V prípade, že ste sa rozhodli dopraviť výrobok na základe výmeny tovaru alebo odstúpenia od zmluvy vy, je potrebné nám tovar zabaliť bezpečne späť do kartónu. Pri výmene tovaru alebo odstúpení od zmluvy hradí prepravné náklady na vrátenie tovaru spotrebiteľ.

Poznámka: Tovar odoslaný na dobierku, odoslaný na inú adresu, do boxu alebo na adresu pošty nebude prebratý.

Vrátenie tovaru Slovenskou poštou: V prípade, že zasielate balík Slovenskou poštou, je možné vrátiť tovar len poštovým kuriérom. Iný spôsob doručenia ako napr. doporučený list nie je akceptovaný a nebude prebratý. Je totižto nevyhnutné, aby nás kuriér kontaktoval prostredníctvom tel. čísla uvedenom na prepravnom štítkupri doručovaní. Poštár nedoručuje listy v našej oblasti, takýto balík/list sa vráti odosielateľovi ako nedoručený.

Tovar nám môžete odoslať akýmkoľvek prepravcom, ktorý nám doručí balík na nižšie uvedenú adresu.

Adresa pre vrátenie tovaru: 

  • Ulica: Niklová 2190,
  • PSČ: 926 01,
  • Mesto: Sereď,
  • Štát: Slovensko
  • E-mail: reklamacie@dublez.sk
  • Tel. číslo: + 421 940 604 361

5. Ako poslať balík ľubovoľným prepravcom? 

Rozmýšlate, akým prepravcom čo najjednoduhšie k nám odoslať balíček? Zistili sme to za Vás. Nižšie sme pripravili zoznam prepravcov:

  1. Packeta - Menšie balíčky je možné odoslať napr. aj Packetou. Balíček je potrebný odoslať ako kuriéra na adresu, nie do boxu. Návod a postup, ako odoslať balíček Packetou, nájdete TU. Maximálny rozmer najdlhšej strany balíka je 70 cm. Súčet všetkých troch strán balíka (výška, šírka, dĺžka) nesmie presiahnuť dohromady 120 cm.
  2. Slovenská pošta - Balík na adresu. Podaj možný na pobočke pošty, online cez webovú stránku Pošty alebo cez aplikáciu.
  3. GLS kuriér - Poslanie balíka prostredníctvom GLS kuriéra. Podaj je možný na pobočke GLS parcelshopu alebo online podaj s vyzdvihnutím na mieste priamo GLS kuriérom.