Reklamačné podmienky

V jednotlivých bodoch nájdete všetky potrebné informácie, podrobné postupy krok za krokom, ako postupovať, pokiaľ by ste chceli tovar vrátiť, vymeniť za iný, vymeniť za väčší / menší variant alebo pokiaľ ste obdržali zásielku, ktorá prišla poškodená.

Obsah

  1. Poškodená zásielka / Poškodený tovar
  2. Prišiel mi iný tovar
  3. Reklamácia tovaru (iný dôvod)
  4. Odstúpenie od zmluvy
  5. Výmena tovaru
  6. Adresa pre vrátenie / výmenu tovaru
  7. Služba "Zvoz zásielky" + cenník

1. Poškodená zásielka / Poškodený tovar

Pokiaľ sa stane, že Vám kuriér doručil objednávku a po jej rozbalení ste zistili, že obsah balíka bol poškodený, nezúfajte. Tu nájdete nasledovný postup, čo treba spraviť. Ak sa náhodou zistíže Vám prišiel poškodený tovar, následne začneme reklamačné konanie a na naše náklady Vám nový tovar / nové časti tovaru odošleme.

Postup pri poškodenom tovare:

  1. Najprv je potrebné skontrolovať, či je naozaj poškodený výrobok. Väčšina výrobkov je balená v ochrannej šablóne z rovnakého materiálu a dekoru ako výrobok. Výrobok je potrebné najprv z tejto šablóny vybrať. Ak je šablóna poškodená, nie je to dôvod na reklamáciu, nakoľko šablóna je súčasť obalu, nie súčasť výrobku. Ak je napriek tomu výrobok poškodený, v ďalších bodoch sa dozviete podrobný postup, ako pokračovať.
  2. Pokiaľ nastane situácia, že tovar bol poškodený, s veľkou pravdepodobnosťou bude poškodený aj kartón, v ktorom je Vaša objednávka zabalená.
  3. Pôvodný kartón, obalový materiál prípadne drevenú šablonu od výrobku zatiaľ nevyhadzujte.
  4. Na to, aby sme začali s reklamačným konaním, budeme od Vás potrebovať zaslať e-mail so všetkými potrebnými informáciami, ktoré sú popísané v nasledujúcich bodoch:

    1. Do e-mailu Vás poprosíme priložiť nasledovné fotografie: fotku detailu poškodeného tovaru, fotku celého tovaru, fotografiu vonkajšej strany kartónu z oboch strán a fotografiu štítku prepravcu nalepenú na kartóne / krabici (ak napríklad je Vaša objednávka rozdelená do viacerých balíkov, aby sme vedeli identifikovať, ktorý z tých balíkov to bol). Tieto fotografie sú pre nás dôležité, aby sme začali reklamačné konanie s prepravnou spoločnosťou.
    2. Do e-mailu nám spomeňte číslo objednávky a všetky informácie, ktoré budete pokladať za dôležité, a ktoré nám môžu pomôcť k začatiu reklamačného konania s prepravcom.
    3. E-mail je potrebné odoslať na e-mailovú adresu reklamacie@dublez.sk .
    4. Ak zistíme, že je tovar poškodený, na naše náklady odosielame nový tovar k Vám na adresu. Reklamačné konanie s prepravcom vybavíme za Vás, aby sme Vám ušetrili čas :) 

Čo s poškodeným výrobkom, keď Vám uznáme reklamáciu?

Po obdržaní fotografií poškodeného kusu si môžeme nárokovať pri reklamácií zvoz poškodeného kusu naspäť k nám do sídla spoločnosti. Zvoz si zabezpečujeme my, vopred sa s Vami dohodneme na dátume a adrese zvozu. Zvoz plne hradíme my na naše náklady.

2. Prišiel mi iný tovar, ako som si objednal

Rozbalili ste objednávku a obdržali ste niečo iné, než ste si objednali?

  1. V prvom rade odporúčame výrobok poriadne odbaliť a vybrať z drevenej šablóny, pokiaľ sa v nej nachádza. Výrobky sú balené často v bublinkovej fólii, cez ktorú je horšie vidieť výrobok v nej zabalený, preto je ju potrebné najprv odstrániť.
  2. Následne skontrolujte objednávku, či rozmer, dekor, modelové číslo a ďalšie parametre výrobku sedia.
  3. Ak sa výrobok nachádza v ochrannej drevenej šablóne, tá väčšinou obsahuje na sebe vytlačené informácie ako modelové číslo výrobku alebo rozmer. Tieto údaje Vám môžu pomôcť lepšie identifikovať, či Vám bol doručený chybný tovar.

Ak ste napriek tomu dostali nesprávny tovar príp. nesprávny počet výrobkov, kontaktujte našu zákaznícku podporu emailom alebo telefonicky. Pripravte si číslo objednávky a prípadne aj fotografie výrobku. Pomôžete nám tak rýchlejšie identifikovať Vašu objednávku a vyriešiť Vašu požiadavku.

3. Reklamácia tovaru (iný dôvod)

V prípade, že ste obdržali objednávku, ktorá prišla nepoškodená, ale zistili ste, že v nej niečo chýba (príslušenstvo alebo tovar), poprosíme napísať nám email s problémom na reklamacie@dublez.sk . Pred tým, než nám napíšte email, poprosíme Vás prehľadať kompletne obalový materiál a bublinkovú fóliu, či sa tam chýbajúca vec nenachádza. Pokiaľ si nie ste istý, aké príslušenstvo má obsahovať daný produkt, na produktovej stránke akéhokoľvek produktu u nás na e-shope je napísaný aj obsah príslušenstva v závislosti na druhu a veľkosti výrobku. V prípade uznania reklamácie zasielame na naše náklady nový kus zdarma vrátane plne hradenej prepravy.

4. Odstúpenie od zmluvy

Niekedy nastane situácia, kedy zákazník zistí, že daný výrobok nakoniec nepotrebuje, nesedí mu veľkostne a pod. Zákazník má právo v tomto prípade žiadať buď o výmenu tovaru (viac informácií v bode č. 4) alebo odstúpiť od zmluvy. Ponúkame pre vás jednoduchý a podrobný návod, ako postupovať, pokiaľ ste sa rozhodli odstúpiť od zmluvy. Odstúpiť od zmluvy je možné do 14 dní od prevzatia tovaru.

Postup:

  • Pri odstúpení od zmluvy je potrebné objednávku vrátiť so všetkými súčasťami.
    • Nie je možné odstúpiť od zmluvy, pokiaľ sa jedná o výrobok na mieru. Pod výrobkom na mieru sa rozumie taký výrobok, ktorý by ďalej nemohol byť predajný, nakoľko nesie prvky, ktoré ho robia jedinečným (napríklad vlastný text) alebo nastali pri výrobku také modifikácie, ktoré ho odlišujú od štandardného produktu v ponuke (napríklad neštandardný dekor vybratý z našej ponuky dekorov, ktorý nie je pri výrobku ponúknutý).
  • Je potrebné nám v elektronickej podobe alebo papierovej forme odoslať vyplnený formulár "Odstúpenie od zmluvy", ktorý si môžete stiahnuť TU. Tento formulár ste taktiež obdržali v emaili, keď ste nám odoslali objednávku. Je potrebné vyplniť všetky polia označené hviezdičkou *, inak je dokument neplatný.
  • Následne je potrebné výrobok zaslať k nám. Náklady spojené s dopravou za účelom odstúpenia od zmluvy nesie zákazník. 
    Ponúkame 2 možnosti prepravy naspäť k nám na adresu:
    • Buď zákazník odošle tovar na vlastné náklady ľubovoľným prepravcom k nám. V prípade, že zákazník chce odoslať na vlastné náklady tovar k nám, je potrebné ho odoslať priamo na našu adresu (Viac informácií o adrese v bode č. 6).
    • alebo zabezpečíme zvoz tovaru my. V prípade nášho zvozu budú prepravné náklady zákazníkovi odpočítané od sumy, ktorá sa bude zákazníkovi vracať. Pokiaľ sa zákazník rozhodne využiť náš zvoz, kuriér si vyzdvihne tovar priamo u Vás. V tomto prípade je nás potrebné vopred informovať, aby sme zvoz zabezpečili.

Poznámka: Tovar odoslaný na dobierku, odoslaný na inú adresu alebo na adresu pošty prebratý nebude.

Pokiaľ sa po prijatí tovaru a jeho prekontrolovaní nevyskytnú žiadne komplikácie, do 14 dní od prijatia tovaru vrátime peniaze na bankový účet, ktorý bol zápisaný v dokumente o odstúpení od zmluvy.

5. Výmena tovaru

Ak vám nesadol rozmer alebo dekor výrobku prípadne máte iný dôvod na výmenu, nezúfajte. Ponúkame možnosť výmenu tovaru do 30 dní od prevzatia objednávky. Prepravné náklady na zaslanie nového tovaru hradíme my!  V prípade výmeny tovaru je nám najprv potrebné napísať požiadavku na reklamacie@dublez.sk, kde doriešime všetky detaily ohľadne výmeny tovaru.

Aký tovar je / nie je možné vymeniť?

  1. Ak sa jedná o tovar s vlastným textom na mieru, takýto tovar nie je možné vymeniť ani vrátiť.
  2. Ak bol tovar nalepený na stene, nie je možné pristúpiť k výmene, nakoľko takýto tovar už nie je opätovne predajný.
  3. Tovar, ktorý je v neporušenom stave, nepoužitý a nemá prvky produktu na mieru, je možné bez problémov vrátiť.

Postup pri výmene tovaru:

  1. V prípade výmeny tovaru je nám najprv potrebné napísať požiadavku na reklamacie@dublez.sk .
  2. Následne je nám potrebné tovar, ktorý je predmetom výmeny, vrátiť v nepoškodenom stave.
  3. Náklady spojené s vrátením tovaru znáša zákazník.
  4. Tovar je nám potrebné vrátiť do sídla spoločnosti (viac informácií v bode č. 6) a to dvoma spôsobmi:

    1. Viete využiť službu "Zvoz zásielky" a my vyzdvihnene tovar priamo u Vás (viac informácií v bode č. 7).
    2. Pošlete nám tovar do sídla spoločnosti na vlastné náklady. (Tovar zaslaný na dobierku nebude prebratý)
  5. Po obdržaní tovaru bude prekontrolovaný, či nie je poškodený a je v poriadku.
  6. Následne s Vami dorieši detaily ohľadne výmeny tovaru naša zákaznícka podpora :)  

6. Adresa pre vrátenie / výmenu tovaru

V prípade, že ste sa rozhodli dopraviť výrobok na základe výmeny tovaru alebo odstúpenia od zmluvy vy, je potrebné nám tovar zabaliť bezpečne späť do kartónu. Pri výmene tovaru alebo odstúpení od zmluvy hradí prepravné náklady na vrátenie tovaru spotrebiteľPokiaľ bude tovar odoslaný na dobierku, nebude prebratý

Tovar nám môžete odoslať akýmkoľvek prepravcom, ktorý nám doručí balík na nižšie uvedenú adresu. V prípade, že nám zašlete menší balíček ako doporučený list, takýto typ zásielky nebude prebratý.

Adresa pre vrátenie tovaru: 

  • Niklová 2190, 926 01, Sereď, Slovensko
  • E-mail: reklamacie@dublez.sk
  • Tel. číslo: + 421 940 604 361

7. Služba "Zvoz zásielky" + cenník

Zvoz zásielky je služba, ktorú môžete využiť, ak chcete vrátiť alebo vymeniť zakúpený tovar u nás rýchlo a jednoducho. Vďaka tejto službe nemusíte strácať čas vybavovaním dopravy vo vlastnej réžii. Stačí si objednať u nás túto službu a naša zákaznícka podpora sa o všetko postará. Vybavíme prepravcu a balík bezpečne doručíme k nám.

Pred využitím služby "Zvozu zásielky" je nás potrebné vopred kontaktovať, aby sme zabezpečili zvoz u prepravcu. Dohodneme s Vami miesto, dátum a typ prepravcu.  Následne Vám na e-mail zašleme kompletné inštrukcie, ako ďalej postupovať.

Zvoz zásielky je možné zabezpečiť prostredníctvom týchto prepravcov:

  1. Kuriéra DPD - Zvoz zásielky zabezpečí kuriér DPD, ktorý vyzdvihne balík priamo z adresy. V deň zvozu vás kuriér bude telefonicky informovať, aby ste mu odovzdali balík. Kuriéra DPD je možné využiť pre všetky typy balíkov.
  2. Prepravcu Packeta - Packetu je možné využiť len v prípade, ak to veľkosť zásielky dovoľuje. Z tohto dôvodu je potrebné si overiť u našej zákazníckej podpory, či je tento spôsob zvozu možný. V prípade, že využijete prepravcu Packeta, zanesiete balíček na výdajné miesto Packety, kde zamestnanec Packety vytlačí štítok a o všetko sa postará :) Štítok vytlačí na základe identifikačného čísla, ktoré vám zašleme v inštrukciách. Balíček sa nám následne priamo vráti Packeta kuriérom na našu prevádzku. V prípade, že odošlete balíček prostredníctvom Packety na výdajné miesto, balíček nebude prebratý.

Kontakt na zákaznícku podporu: reklamacie@dublez.sk

Cenník služby "Zvoz zásielky" platný pre územie Slovenskej republiky:

Typ prepravcu Cena za zvoz
DPD kuriér 6,0 €
Packeta 3,5 €

Poznámka: Cena za zvoz je konečná cena vrátane DPH.

V prípade, že si objednáte službu "Zvoz zásielky", bude vám vyfaktúrovaná suma za využitie tejto služby.

Účtovanie služby "Zvoz zásielky" v prípade:

  1. Odstúpenia od zmluvy - V prípade odstúpenia od zmluvy bude automaticky cena za využitie služby zvozu zásielky odpočítaná a klientovi sa vráti na bankový účet suma objednávky ponížena o cenu tejto služby, teda --> [Suma vrátená na účet = Suma objednávky - cena zvozu zásielky]. 
  2. Výmeny tovaru - V prípade výmeny tovaru bude suma služby "Zvoz zásielky" vyúčtovaná zvlášť ako ďalšia položka.